Followers

Wednesday, November 24, 2010

award!!

 aku dapat award~~ oh.. yeke? haha.. tipu la.. tapi betul la.. hahaa
nih entri yang ke 300.. baru dapat award.. cet..

so kene jawab soklan kan?? 

I'm Sorry.. I Love You di mata anda?
suka cite touching2.. pasal love2.. kihkih2...

 nama blog anda dan kenapa anda letak nama itu?
nur shafiqa sha... sebab tu nama aku kan..
  
nama url blog anda dan kenapa anda letak nama itu
http://brokenterompah.blogspot.com/
nama belog ni ada kisah disebaliknya.. lagipun member yang letak nama ni..

✿ kaedah dalam penulisan blog anda?
aku suka ...suka hati... 

✿ apa perasaan anda apabila melihat blog orang lain cantik, sedangkan anda tidak?
wah... aku tersuka.. jadik ak tinggalkan msg kat shout box die.. ckp.. peh.. gilak cantek belog ko!!

 bila blog anda diwujudkan?
akhir tahun lepas...

✿ siapakah orang pertama yang jadi follower anda?
 tag 5 orang untuk menerima award ini:

iffah
fafau


sebab byk sgt blog yang best.. tapi aku nak tag 2 je .. bole...

*lagi satu.. kepada fau ngn pah.. sila tukar url aku kat soklan petama...

Tuesday, November 23, 2010

1000 kali cinta..


















aku di tag mengenai cinta? memang la ko akan dpat jawapan sardin dari aku.. kerna apa.. aku mana penah bercinta cik zaty oi...

sebab ko member aku paling lama bertahan.. sejak dari darjah dua.. so aku akan jawab la..

definisi cinta monyet

cinta monyet ni terjadi bila time dating duk gayut kat bawah pokok pelam.. sambil makan kopok lekor.. pastu bila malam begayut kat wayar tepon.. pintal2 sampai rambut ko tersimpul skali.. hehe

pernah mengalami cinta monyet?

kira aku kene jatuh cinta dengan monyet ke?

kali pertama tulis surat cinta..

aku tuliskan tuk member,, time sekolah rendah.. *sebab karangan aku time tu kira agak superb.. kahkaha...

port dating 1st time..
kan aku cakap.. aku tak penah bercinta.. tapi aku suka duk berhampiran tempat orang dating.. sebab kompem kawasan tu redup2.. sedap mata memandang..

ayat cinta pertama tuk kekasih...
ko dah makan?..
*ok tipu..

berapa kali bercinta?
xpenah..

perkara paling indah anda buat tuk kekasih..

....

boyfen terakhir...
asyraf muslim.. hahah

pangilan manja tuk kekasih....

abcdefjhi

nak tag ke? macam malas.. sebab aku jawab mengarut.. nanti sapa yang aku tag kang kasi pelangkung ngan aku.. bole kan.. hehe


beb... aku takde pengalaman.. so 2 hari gak la nak pikir jwpan bernas ni.. kihkih...

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!