Followers

Tuesday, December 17, 2013

PEREMPUAN DAN AKU RASALAH


tetiba kena pergi tempat yang engko tak familiar langsung.
alone.

perempuan.

waktu hujan,

urgent!

apa rasa nya?

hambik! sesat dia rasa macam keliling negeri.

tapi takpa. Tuhan pun ajar kita sabar kan?

bila orang yang diharap cannot help you time tuh. rasa down jugak. tapi tahu kan? Tuhan dah ajar kita sabar?

aku nak sejuk kan hati. aku diam. dan diam.
*pesen suka diam nih pun ada yang tak pekenan. pesen suka membebel tak henti aku rasa lagi ramai tak suka kan? * -aku rasalah.
and mungkin kalau aku sembur nanti, effect balik dekat aku. aku yang emosi. lagi kritikal jadinya. 
-aku rasalah.

baru sedar diri ni terlampau bergantung.

from now. i have to wake up. and engko boleh buat sendiri lah woi! tak yah harap sesapa dah.
semua ada hal memasing kan?

cuma,
yelah,
kekadang terkilan . sikitlah. tak banyak pun.
manusiakan. perempuan pulak tuh, banyak sangat emosi nya. nak describe pun bukan nya hangpa paham sangat pun kan?

so bialah aku nak habaq kat hangpa semua (dibaca : lelaki), perempuan dengan emosi nih hangpa kenalah control. jangan biar dia yang control. sebab nanti teruk nak mampus jadinya. kaum depa( dibaca : perempuan)  ni bukan boleh buat main sangat pun.
 
and aku takdak la rasa macam nak diam lelama pun. sapa betul rasa dia kenal aku. dia tau diam aku tuh maximum boleh pergi berapa lama. kalau dia kenal betul lah.
-aku rasalah


but,
the main things is
i need you.


No comments:

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!