Followers

Monday, March 5, 2012

KISAH SEORANG FAIZ MENGENAI PERASAAN.

..................
aku : grrrr....

faiz : tak nak lah kacau ko lagi.hahha ko dah la baru lepas merajuk dengan muizz ! haha

aku : mana de merajuk la.. =.=

faiz : ko nak tahu satu fact tak ?

aku : ha apa?

faiz : pasal perasaan .

aku : ok. pe?

faiz : dalam dunia ni semua benda kita boleh tutup. kecuali satu benda...

aku : perasaan?

faiz : mata kita boleh tutup.. telinga pun boleh tutup.. mulut, lubang hidung.. semua benda yang dekat    bahagian  badan kita, kita boleh tutup.. tapi satu je tak boleh.
PERASAAN.
walau macam mana pun kau nak tutup.. tapi dia tetap akan nampak jugak.
macam kau lah... merajuk... tak payah la nak cover2 merajuk tuh...

aku : ok faiz...  =p

yang tengah2 tu  faiz bukan nama sebenar.

tak sangka member aku ni seorang pujangga kata. almaklum. sedang berbunga-bunga. moga bahagia faiz.

awak semua faham maksud kan apa yang faiz nak sampaikan ni

ps: ni faiz bukan nama sebenar tau.


susah tau nak mengajuk. last2 aku yang gelak sorang2. damn!

1 comment:

L said...

pujangga yg jiwang.. haha. semoga berbahgia..

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!