Followers

Monday, February 27, 2012

bulan februari . dapat hadiah !

birthday gua bukan bulan dua pun. lambat lagi.

tapi dah orang nak kasi kan. takkan gua nak selingkuh siap pangkah2 bagai... kata bulan ni bukan besday gua kan? kot dia saja2 nak kasi. bukan gua nak pegi tanya dulu, so gua pun macho-mocho kan aja. bajet tau .

gua dapat 2 hadiah. dua-dua bukan benda yang gua expect pun nak dapat. SERIUS!

satu.
novel : kitab terfaktab.


buku ni dah lama gila gua cari. serius ! payah tahu nak dapat buku nih. nak cari kat kedai tak pernah nak jumpa.
sumpah gua terharu babeng! sobsob!

dua.
teddy bear.

seperti gadis2 lain. mesti anda akan rasa wow kan?
ya. nama pun  gadis.

ni pun nak kata thanks la sesangat. terharu lagi sekali !
maka setat sekarang gua dah ada member buat tomoi!

.

mintak maap la. gua tak pandai nak madah pujangga. gamba pun bukti segala. betapa loser yer gua bab2 jiwang. damn!


pss : sayang.? i said YES! :)

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!