Followers

Thursday, January 19, 2012

si shoutbox ni boleh buat orang jadi gila!




apa sebenarnya masalah shoutbox ni? yang lama gua tukar sebab dah kena bayar bagai! gua baru perasan sebenarnya.haila!! nampak sangat pemalas nak mengadap benda alah ni kan.. tapi sejak dua menjak ni. tangan gua gatal ja nak update. oh ok la tuh kan? *cover !


tapi bila gua guna shoutbox ni pulak. gua tak boleh nak shout pun. maksudnya nak tinggal jejak ja tak kluar gua punya nickname. pe jadah? apsal ? gua nak penjelasan! oh tolonglah. gua buta woih bab ni .

gua nak blogwalking. gua nak blogwalking. gua nak blogwalking. gua nak blogwalking.

dengar tak? -.-"


3 comments:

liyana mohamad said...

mmg shoutbox ni bley wat kan org gila lah..
aiyaaaa..
saya punya langsung saya terpaksa remove!!! mls nk lyn , byk sgt songelnya!!! huhuhu

anyway, sabarlah yer... =)

gigiAriEma said...

ye2. gigi dgr nih. meh la sggh gigi nye blog. hehe

Emmet said...

wah, entry yang menarik, blog ni pun lawa, keep up the good work! :D

tinggal jejak je.. jangan kentut!!!